dissabte, 2 d’octubre del 2010

puta grua...



...ahir l'ordenyador va patir un Ictus reversible, no trèia lleteta ala vaca d'internet, ha estat tota la nit a la sala d'observació, fins que, aquest mati el doctor "Gusi" m'ha explicat com resucitar-lo...ahir no va ser un bon dia, també em van "robar"... bé vaig haver d'anar al treure el cotxe del dipòsit a Bcn, dic robar perquè per treure' l 325 euros van deseparèixer de la meva butxaca, Si! si !! 325, no he pas errat...100 de multa, 100 de grua i 125 d'estar-hi tres dies!! Visca l'ajuntament hi el seu afany recaudetori!...de totes maneres la mala llet m'ha marxat avui quant m'he pugut escapar un moment de la feina i anar a veure el muntatge que han fet el amics en " EL PRIMER CAMPIONAT DE bike POLO DE LA CIUTAT D'OLOT" poder-hi jugar hagués estat bé...FELICITATS!!!

...vaja amb la UCI donar com a positiu una mostra de 0.00000000005 grams( 400 vegades menys de lo habitualment detectable)...d'aixó es diu anar amb mala llet, és una manera com una altre de aquest organisme de perdre credevilitat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada