dimecres, 6 de juliol del 2011



... el dia semblava que tenia un potencial molt bo de vol, pujant al despegue ja me fèia les meves palles mentals del viatge que faria, ara, ja se sap, que el cuento de la lletera mai funciona...els déus m'han posat al meu lloc, amb un dia nefast i una merda de vol, ara també a sigut benèvols ajudant-me a trobar el mòbil que m'ha caigut volant, si no arriba a ser per la seva ajuda, hagués sigut difícil recuperar l'agulla en el paller...


... la arrogancia del que es creu el més fort d'Europa ( o ho és ), en vistes de que Dinamarca reforça les fronteres amb Alemània per frenar la criminalització, aquesta se sent tant ofessa que els seus dirigents fan una crida pública al boicot amb Dinamarca, quina vergonya que surti d' una boca oficial... ta clar que el forts no saben perdre, no m'imagino si lo del pepino els hi hagessin fet amb ells, l'escandol que aurien muntat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada