dimecres, 24 d’agost del 2011



.... ahir i avui soms fet un combinada d'aquelles que tant m'agraden. Ahir agafadets de la mà amb la carbassa lliscadora ( bé del manillar) ens deixarem caure ala Cerdanya per pujar fins a Maranges, un cop allà i estacada, vaig començar a fer via cap al refugi de Malniu per fer-hi nit, jo hagués jurat que havia ficat els taps de les orelles dins la bossa, però ja se sap que els juraments fan males passades, la truja tibetana que m'ha tocat al costat no a parat de ronxar tota la nit, llavors, per mí a sigut una vetllada realment dins un niu dolent, això i l'arrogància d'un guarda amb un problema d'actitud educacional han fet honors al nom de la caseta ala muntanya.
Aquest matí me tret la son ràpid i fins al cim del Puigpedrós ( 2913m ) som arribat per gaudir un ratet de les boniques vistes, desfer el camí, deslligar la meva companya i tornar... han sigut uns dos-cents i escatx km amb uns 4200 metres de desnivell positiu en total...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada